sobota, 23 grudnia 2017

Ulubione filmy: Top 55

Wierni czytelnicy może pamiętają, dla reszty krótkie wyjaśnienie: blisko rok temu obiecałem zmiany na fanpejdżu, do których nie do końca doszło i przy okazji ujawnienie mojej listy ulubionych filmów. W końcu się do spisania takiej zabrałem i jest już gotowa. Nie opublikuję jej całej naraz. Wpis taki szybko zniknie, ja zapomnę o nim, Wy też, więc ustaliłem sobie, że będę prezentował kolejne tytuły w czasach posuchy. Kto śledzi bloga, ten wie, że nierzadko piszę tu raz na miesiąc, dlatego w międzyczasie będą pojawiać się filmy z tej listy. I fanpejdż będzie z tego względu żywszy i temat ulubionych szybko nie umrze (na to liczę).

100 pozycji to za dużo, chciałem się zmieścić w 50, ale ostatecznie nie miałem serca wyrzucić kilku z nich, dlatego wyszła taka nie do końca pełna liczba 55.

Ważne uwagi:

1) ulubione =/= najlepsze, to rozróżnienie o tyle istotne, że może zabraknąć tytułów uznanych przeze mnie za arcydzieła, za to pojawić się kilka, które szczególnie ujęły, często do nich wracam albo w jakiś sposób na mnie wpłynęły.

2) notki raz będą, raz nie w zależności od moich widzi misie. Nie czuję potrzeby Was zachęcać. Sam fakt znalezienia się tych pozycji na liście jest najwyższą rekomendacją, jaką można ode mnie otrzymać, więc wszystkie bez wyjątku, to filmy dla mnie ważne. Zachęcam każdego do seansu już teraz, jeśli czegoś nie widział.

c) kolejność raczej nieprzypadkowa, choć przy takiej liczbie ciężko się zdecydować co kocha się bardziej od czegoś, co też się kocha :)

d) lista na bieżąco będzie aktualizowana również osobno na blogu i we wpisie bądź w komentarzu będę zawsze podawał do niej link, dlatego jeśli ktoś będzie zainteresowany pozycjami, które przegapi, to będzie miał do nich szybki dostęp.

Chyba wszystko o czym chciałem wspomnieć, także let's get started:

55. Wolny strzelec / Nightcrawler (2014)


54. Jumanji (1995)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz