Już jutro, najpóźniej w niedzielę, ranking z 2017. Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze ponownie obejrzeć "The Florida Project", której czuję, że nie doceniłem.
50. THE BELKO EXPERIMENT
49. IN THE RADIANT CITY
48. THE MONSTER
47. THE EDGE OF SEVENTEEN
46. DON'T BREATHE
45. ELLE
44. ZOOTOPIA
43. THE JUNGLE BOOK
42. HUSH
41. DEEPWATER HORIZON
40. TRESPASS AGAINST US
39. LION
38. SULLY
37. PERSONAL SHOPPER
36. CONTRATIEMPO
35. PATRIOTS DAY
34. DON'T THINK TWICE
33. CAPTAIN FANTASTIC
32. LAMENT
31. BETTER WATCH OUT
30. MOONLIGHT
29. THE NEON DEMON
28. 10 CLOVERFIELD LANE
27. TEAM FOXCATCHER
26. THE PHENOM
25. LA LA LAND
24. KOBIETA, KTÓRA ODESZŁA
23. KUBO AND THE TWO STRINGS
22. SPLIT
21. BLUE JAY
20. WSZYSTKIE NIEPRZESPANE NOCE
19. PATERSON
18. HELL OR HIGH WATER
17. SING STREET
16. LIFE, ANIMATED
15. FENCES
14. TRAIN TO BUSAN
13. CHRISTINE
12. EVERYBODY WANTS SOME!!
11. NOCTURNAL ANIMALS
10. HACKSAW RIDGE
9. RAW
8. AMERICAN HONEY
7. SILENCE
6. ARRIVAL
5. KLIENT
4. THE LOST CITY OF Z
3. SIERANEVADA
2. MANCHESTER BY THE SEA
1. TONI ERDMANN
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz